fbpx
webwe blog.we | Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ WEB DESIGN
15813
post-template-default,single,single-post,postid-15813,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ WEB DESIGN

Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ WEB DESIGN

Η λέξη κρίση τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει το τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την έννοια “έκτακτη κατάσταση”. Κρίση, εξ’ ορισμού σημαίνει “η απότομη όξυνση ενός προβλήματος”. Ας ξεκινήσουμε όμως από το “πρόβλημα”.


Πρόβλημα είναι μία κατάσταση που δημιουργεί, παράγει ή συντηρεί αρνητικό περιβάλλον για επιβίωση μιας ιδέας, μιας κατάστασης, ενός προϊόντος, μιας εταιρίας. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ κρίση που προσγειώθηκε στη χώρα μας την τελευταία δεκαετία έχει εισάγει την λέξη κρίση στην καθημερινότητά μας σε μεγαλύτερο ποσοστό από την ίδια την λέξη “οικονομία”. Είναι πολύ εύκολο πλέον να αναφέρουμε την λέξη “κρίση” και 9.5/10 ανθρώπους εντός της Ελληνικής επικράτειας αντιλαμβάνονται ότι αναφερόμαστε στην οικονομική ύφεση. Μήπως όμως υπάρχουν κι άλλες ερμηνείες;

Το αδιαμφισβήτητο γεγονός της οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να εξαφανίσει από προσώπου γης την υπόλοιπη λογική της κρίσης. Κρίση επίσης είναι και η νοητική εκείνη ενέργεια ή/και διεργασία που καταλήγει (πάντα) σε ΑΠΟΦΑΣΗ ή/και ΕΠΙΛΟΓΗ. Αυτό είναι κάτι που έχουμε απολέσει σχεδόν εντελώς και για αυτό και τις περισσότερες φορές, η χρήση της λέξης “κρίση” από μόνη της λειτουργεί ως περιορισμός και εγκλωβισμός.

Το περιθώριο των επιλογών σε κάθε περίπτωση υπάρχει ακόμα. Το σωστό ερώτημα λοιπόν είναι, τι θα κάνω με αυτό; Αναλογιζόμενοι το κομμάτι της προβολής στον ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ιστό (διαδίκτυο, internet) υπάρχουν ακόμα πολλές επιλογές. Για την ακρίβεια, υπάρχουν πολλές περισσότερες από αυτές που υπήρχαν πριν 15 χρόνια όταν ο ήχος του modem την ώρα που προσπαθούσε να συνδεθεί ήταν αρκετός για να μας αποθαρρύνει από το να δοκιμάσουμε καν. Η επιλογή λοιπόν υπάρχει όχι ως προς το αν είναι καλή ιδέα το να προβληθεί κάποιος στο internet, αλλά ως προς το ποια είναι η καλύτερη μέθοδος για το κάνει ανάλογα πάντα και με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Στη WebWe πιστεύουμε έντονα ότι ο τρόπος που επιλέγει κάποιος να προβληθεί στο internet είναι πιο σημαντικός -ίσως- και από την φυσική έδρα του καταστήματός του, και καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της ιδέας που επιθυμεί να προβάλλει. Όταν έρχεται η ώρα της επιλογής, αφιερώστε περισσότερο χρόνο, συζητείστε με την εταιρία που θα αναλάβει να υλοποιήσει την ιδέα σας και επιλέξτε υπεύθυνα τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε.

Και να θυμάστε, πρόκειται μεν για μία κρίση, όχι όμως χωρίς επιλογή..



Verified by MonsterInsights